Правила комплексу

Шановні гості, для того, щоб ваше перебування в «Сонячному» було приємним, спокійним, безпроблемним і стало одним з кращих вражень від відпустки і відпочинку, ми просимо вас і ваших супутників – друзів і близьких – дотримуватися Правил комплексу, розроблених нами саме з цією метою. Будь ласка, уважно ознайомтеся з Правилами ЗОК «Сонячний»: прийнявши запропонований варіант бронювання і зробивши оплату згідно рахунку, Ви підтверджуєте свою згоду з Правилами і зобов’язуєтесь дотримуватися їх у період свого перебування в санаторії.

  1. Гість робить передплату згідно виставленого рахунку в розмірі 30% на протязі 5 робочих днів.
  2. Іншу частину оплати гість може внести при поселенні на рецепції комплексу, або іншим зручним для нього способом (на підставі виставленого рахунку) до моменту поселення.
  3. Комплекс веде самостійну економічну діяльність, виходячи з внутрішньої політики та розуміння ефективного використання власних ресурсів, тому бронювання номерів проводиться виключно за категоріями розміщення. В окремих випадках, якщо гість наполягає на бронюванні конкретної кімнати, він може забронювати її з доплатою 10% від діючого тарифу.
  4. При поселенні кожен гість повинен пред’явити паспорт громадянина України (для громадян України) або національний паспорт (для громадян інших країн), а також свідоцтва про народження дітей (якщо з ним знаходяться діти) – кожної дитину віком до 16 років (згідно пункту 1 статті 4 «Правил користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг», Наказ Державної туристичної адміністрації України від 16.03.2004 р). У разі відсутності даних документів комплекс має правоі відмовити гостю в поселенні.
  5. Гість має право отримати всі оплачені ним послуги і процедури, що надаються санаторієм згідно актуальних тарифів і прейскурантів.
  6. Головним джерелом інформації про послуги та їх вартість є єдиний офіційний сайт ЗОК «Сонячний» – www.www.sunnyresort.com.ua.
  7. Прохання гостей, що стосуються надання послуг, не передбачених діючими тарифами і прейскурантами, а також вимоги, що виходять за рамки повноважень персоналу, норм моралі чи здорового глузду, виконані не будуть.
  8. Тарифікація – по днях (не по ночах або по добах). Час поселення (check-in) – 09.00, час виселення (розрахунковий час, check-out) – 19.00. В окремих випадках гостям, що прибули та відбувають автомобілем (або просто рано), може бути надана ніч до 07.00, із сніданком за додаткову ціну.
  9. У день поселення та у день виселення (від’їзд увечорі) для гостей включені сніданок, обід і вечеря.
  10. Якщо гість не встигає, запізнюється або відмовляється від харчування, гроші йому не повертаються.
  11. У разі, якщо гість запізнюється на процедуру, йому може бути запропонований інший час; в разі відмови гостя гроші йому не повертаються.
  12. Процедура раннього поселення та пізнього виїзду не передбачена.
  13. У випадку, якщо гість виїжджає з комплексу раніше терміну з незалежних від комплексу причин, йому повертаються кошти за невикористані ночі, за вирахуванням вартості однієї доби проживання за тарифом бронювання гостя («Оздоровчий» або «Лікувальний»).
  14. У разі необхідності повернення грошових коштів гостю, який проживає в ЗОК «Сонячний», комплекс пропонує наступні можливості: депозит на наступний приїзд, або повернення у той самий спосіб, яким була зроблена оплата. У кожному разі, гість оформлює заяву на повернення коштів у встановленій формі (заява на рецепції готелю).
  15. У разі анулювання зробленого бронювання, відмови гостя від заїзду (з якихось причин), повернення коштів проводиться на підставі письмової заяви гостя та копії (скан-копії) паспорта, на наступних умовах: за 10 днів до заїзду – повернення 100% зробленої передоплати, за 5 днів до заїзду – повернення 50% зробленої передоплати, за 3 дні до заїзду – передоплата не повертається. За згоди гостя кошти передоплати можуть бути зараховані на депозит і використані гостем в якості оплати наступного бронювання.
  16. Компенсація збитків, заподіяних гостем, проводиться за рахунок гостя з розрахунку подвійної ринкової вартості майна, що стало непридатним, або втратило вартість, або зниклого з вини гостя або відпочиваючих, що проживали в номері разом з ним.
  17. Гість в період перебування в ЗОК «Сонячний» несе повну відповідальність за себе, осіб, які прибули разом з ним, а також дітей, і зобов’язується дотримуватися норм людського співжиття і правил перебування на курорті, слідувати проханням та рекомендаціям співробітників готелю, шанобливо ставитися до персоналу комплексу, не шкодити іміджу і репутації комплексу словами чи діями. У разі невиконання даних Правил або відмови гостя від своїх зобов’язань комплекс має право внести гостя (гостей) в особливий список неблагонадійних клієнтів або виселити гостя раніше закінчення терміну його перебування без повернення грошових коштів.
  18. Гості несуть повну відповідальність за дітей будь-якого віку, які приїхали з ними, протягом усього періоду перебування від поселення до виїзду, у тому числі і під час знаходження дітей в дитячому клубі.
  19. Самостійне перебування дітей без контролю і присутності батьків, або родичів, або аніматора комплексу в холі, галереях, коридорах, на сходах, на дитячому майданчику і у тренажерному містечку, в зоні альтанок і в зоні басейну – заборонено.
  20. Також забороняється залишати дітей без нагляду і у власному номері.
  21. До 09-00 і після 22-00, а також в період з 13-00 до 16-00 в комплексі і на його території заборонені дії та заходи, що заважають повноцінному відпочинку гостей, дорослих і дітей, як то: прослуховування або виконання музики і пісень на підвищеній гучності, гучне спілкування, використання салютних установок та інший шум.
  22. Гості ЗОК «Сонячний» не можуть приводити і приймати у себе в номері сторонніх людей, які не проживають і не є зареєстрованими як гості комплексу. Присутність в будівлі і приміщеннях «Сонячного» людей, які не є гостями комплексу (які не проживають і не зареєстровані), суворо заборонена. Порушення гостем цього правила може призвести до його виселення без повернення грошових коштів.
  23. Виняток для людей, які не є гостями ЗОК «Сонячний» – зона фіто-бару, де можна перебувати з 08-00 до 20-00, і медичний центр (в період його роботи, не пізніше 20-00).
  24. Працівники комплексу (керуючий, заступник керуючого, портьє-адміністратори, чергові, охорона і лінійний персонал) мають право контролю присутності сторонніх осіб на території, у будівлях та приміщеннях комплексу.
  25. При виникненні будь-якої конфліктної ситуації з гостями комплексу або будь-якими якими сторонніми особами, що опинилися на його території, в будівлях і приміщеннях, будь-який співробітник має право і зобов’язаний звернутися до правоохоронних органів.
  26. Розрахунки за будь-які послуги, що надаються ЗОК «Сонячний», в період перебування гостей у комплексі здійснюються ними виключно на рецепції комплексу.
  27. Паління цигарок, сигар, трубок та кальянів в номерах і приміщеннях комплексу, включно із балконами, суворо заборонено. В разі порушення цього правила гість має сплатити послугу термінового генерального прибирання та хімчистки номеру в розмірі 1 500 грн.

Будь-які персональні дані, надані нам, будуть використані виключно за призначенням. Особиста інформація (в тому числі номери телефонів та адреси електронної пошти) ніяк не буде використана/передана/продана поза прямого призначення і не буде передана третім особам.

Ми дякуємо Вам за вибір Закарпатського оздоровчого комплексу «Сонячний»: будьте впевнені, що Ваш вибір – абсолютно вірний, а персонал «Сонячного» зробить все можливе і ще трохи, щоб Ви і ваші рідні чи друзі по-справжньому оздоровилися і відпочили – і душею, і тілом, а період перебування в комплексі Вам запам’ятався б теплом, затишком, смачною їжею, приємним спілкуванням і тільки позитивними враженнями. До скорої зустрічі в «Сонячному»!

[[[["field5","equal_to","0"]],[["hide_fields","field13,field14,field16,field15,field12"]],"and"],[[["field5","equal_to","1"]],[["hide_fields","field12,field16,field15"]],"and"],[[["field5","equal_to","2"]],[["hide_fields","field13,field15"]],"and"],[[["field5","equal_to","3"]],[["hide_fields","field13"]],"and"]]
1 Step 1
Забронювати номер
ПІБ
Номер телефону
Дата заїзду
Дата виїзду
Введіть вік дітей
Введіть вік дитини
Дитина 1
Дитина 2
Дитина 3
Примітки, побажання до відпочинку
Спецпропозиція/Пакет/Тариф
Previous
Next
video-img

Увага! Знижки!

Шановні гості, при заїзді по тарифам "Оздоровчий" і "Лікувальний", ви можете отримати знижки: 7 днів - зі знижкою 7%; 14 днів - зі знижкою 14%; 21 день - зі знижкою 21%; 28 днів - зі знижкою 28%! Для РБ, спецпропозицій, акцій і пакетів ця умова не діє. Акція діє у періоди "Сезон" і "Низький сезон".

Раннє бронювання

Шановні гості, протягом травня-липня 2017 року діють надзвичайно вигідні та привабливі умови раннього бронювання за тарифами “Оздоровчий” і “Лікувальний” на: осінь 2017 – зі знижкою 20%. Встигніть скористатися!

Всім-всім-всім! Увага!

Шановні друзі, ми створюємо в "Сонячному" бібліотеку, а також дитячий клуб. Ми будемо надзвичайно вдячні, якщо ви надішлете або привезете з собою непотрібні вам більше книги, ігри, іграшки, CD з фільмами і мультиками, а також, нитки, шматочки тканини, тасьми для наших майстер-класів: за кожен такий подарунок ми гарантуємо приємний сюрприз! Наші гості, особливо маленькі, будуть вам вдячні!

Гарячі акції та новинки

Спеціальні та сезонні пропозиції

Лікувальні пакети

СПА відпочинок

Наші партнери