+38 (097) 779 29 59
+38 (099) 279 29 59
+38 (097) 779-2959+38 (099) 279-2959
меню
toggle menu

Правила комплексу

Шановні гості, з метою Вашого приємного, спокійного, та безпроблемного  перебування в «Сонячному»,  та отриманням кращих вражень від відпустки і відпочинку, ми просимо Вас і Ваших супутників – друзів і близьких – дотримуватися Правил комплексу, розроблених нами саме з цією метою. Будь ласка, уважно ознайомтеся з Правилами комплексу «Сонячний»: прийнявши запропонований варіант бронювання і зробивши оплату згідно рахунку, Ви підтверджуєте свою згоду з Правилами і зобов’язуєтесь дотримуватися їх у період свого перебування в санаторії.
 
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Ці правила встановлюють внутрішній розпорядок проживання в оздоровчому комплексі «Сонячний», правила користування майном Комплексу, обсяг і умови надання послуг, відповідальність гостей і Комплексу.
1.2. Діяльність готелю регулюється Законом України «Про туризм», Правилами користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг, затвердженими наказом Державної туристичної адміністрації України від 16.03.2004 р. №19, цими Правилами та іншими нормативно-правовими документами.
 
2. ПОРЯДОК БРОНЮВАННЯ ТА ОПЛАТИ
2.1.Гість робить передоплату згідно виставленого рахунку в розмірі 10% протягом 5 робочих днів.
2.2. Решту оплати гість може внести по прибуттю в Оздоровчий комплекс, але після узгодження способу оплати з рецепцією Оздоровчого комплексу, або іншим зручним для нього способом (на підставі виставленого рахунку) до моменту поселення.
2.3.Комплекс веде самостійну економічну діяльність, виходячи з внутрішньої політики та розуміння ефективного використання власних ресурсів, тому бронювання номерів проводиться виключно за категоріями розміщення. В окремих випадках, якщо гість наполягає на бронюванні конкретної кімнати, він може забронювати її з доплатою 10% від діючого тарифу.

3. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ПРОЖИВАННЯ В КОМПЛЕКСІ
3.1.Гість має право отримати всі оплачені ним послуги і процедури, що надаються санаторієм згідно актуальних тарифів і прейскурантів.
3.2.Розрахунки за додаткові послуги, що надаються комплексом «Сонячний», які не входять до основоного тарифного пакету сплаченого гостем, здійснюються ними виключно після узгодження способу оплати з рецепцією комплексу.
3.3При поселенні кожен гість повинен пред’явити паспорт громадянина України (для громадян України) або національний паспорт (для громадян інших країн), а також свідоцтва про народження дітей (якщо з ним знаходяться діти) – кожної дитину віком до 16 років (згідно пункту 1 статті 4 «Правил користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг», Наказ Державної туристичної адміністрації України від 16.03.2004 р). У разі відсутності даних документів комплекс має право відмовити гостю в поселенні.
Тарифікація – по днях (не по ночах або по добах). Час поселення (check-in) – 09.00, час виселення (розрахунковий час, check-out) – 19.00. В окремих випадках гостям, що прибули та відбувають автомобілем (або просто рано), може бути надана ніч до 07.00, із сніданком за додаткову ціну.
3.4. В день поселення та в день виселення (від’їзд увечері) для гостей включені сніданок, обід і вечеря.
3.5.Якщо гість не встигає, запізнюється або відмовляється від харчування, грошові кошти йому не повертаються.
3.6. У разі, якщо гість запізнюється на процедуру, йому може бути запропонований інший час; в разі відмови гостя,  грошові кошти йому не повертаються.
3.7.Процедура раннього поселення та пізнього виїзду не передбачена.
3.8.У разі анулювання бронювання, відмови гостя від заїзду (з якихось причин), повернення грошових коштів проводиться на підставі письмової заяви гостя та копії (скан-копії) паспорта, ІПН на наступних умовах: за 10 днів до заїзду – повернення 100% зробленої передоплати, за 5 днів до заїзду – повернення 50% зробленої передоплати, за 3 дні до заїзду – передоплата не повертається. За згоди гостя кошти передоплати можуть бути зараховані на депозит і використані гостем в якості оплати наступного бронювання.
 

 

4. ВНУТРІШНІЙ РОЗПОРЯДОК ПРОЖИВАННЯ В КОМПЛЕКСІ
4.1. Дотримання внутрішнього розпорядку в Комплексі контролює адміністратор, який надає гостям консультації щодо правил проживання, приймає зауваження по роботі персоналу готелю.
4.2.Гість в період перебування в комплексі «Сонячний» несе повну відповідальність за себе, осіб, які прибули разом з ним, а також дітей, і зобов’язується дотримуватися норм людського співжиття і правил перебування на курорті, слідувати проханням та рекомендаціям співробітників готелю, шанобливо ставитися до персоналу комплексу, не шкодити іміджу і репутації Комплексу словами чи діями. У разі невиконання даних Правил або відмови гостя від своїх зобов’язань комплекс має право внести гостя (гостей) в особливий список неблагонадійних клієнтів або виселити гостя раніше закінчення терміну його перебування без повернення грошових коштів.
4.3.Гості несуть повну відповідальність за дітей будь-якого віку, які приїхали з ними протягом усього періоду перебування – від поселення до виїзду, у тому числі і під час знаходження дітей в дитячому клубі.
4.4.Самостійне перебування дітей без контролю і присутності батьків, родичів, або аніматора комплексу в холі, галереях, коридорах, на сходах, на дитячому майданчику і у тренажерному містечку, в зоні альтанок і в зоні басейну – заборонено.
4.5.Також забороняється залишати дітей без нагляду і у власному номері.
4.6.До 09-00 і після 22-00, а також в період з 13-00 до 16-00 в комплексі і на його території заборонені дії та заходи, що заважають повноцінному відпочинку гостей, дорослих і дітей: прослуховування або виконання музики і пісень на підвищеній гучності, гучне спілкування, використання салютних установок та інший шум.
4.7.Гості комплексу «Сонячний» не можуть приводити і приймати у себе в номері сторонніх людей, які не проживають і не є зареєстрованими як гості комплексу. Присутність в будівлі і приміщеннях «Сонячного» людей, які не є гостями комплексу (які не проживають і не зареєстровані), суворо заборонена. Порушення гостем цього правила може призвести до його виселення без повернення грошових коштів.
4.8.Виняток для людей, які не є гостями комплексу «Сонячний» – зона фіто-бару, де можна перебувати з 08-00 до 20-00, і медичний центр (в період його роботи, не пізніше 15-15).
4.9. Працівники комплексу (керуючий, заступник керуючого, портьє-адміністратори, чергові, охорона і лінійний персонал) мають право контролю присутності сторонніх осіб на території, у будівлях та приміщеннях комплексу.
4.10.При виникненні будь-якої конфліктної ситуації з гостями комплексу або будь-якими сторонніми особами, що опинилися на його території, в будівлях і приміщеннях, будь-який співробітник має право і зобов’язаний звернутися до правоохоронних органів.
4.11. Паління цигарок, сигар, трубок та кальянів в номерах і приміщеннях комплексу, включно із балконами, суворо заборонено. В разі порушення цього правила гість має сплатити послугу термінового генерального прибирання та хімчистки номеру в розмірі 1 500 грн.
4.12.Просимо звернути Вашу увагу, що при поселенні необхідно внести заставу в розмірі 500 гривень. Застава повертається після виселення.
4.13.Виносити з ресторану посуд, столові прилади, продукти харчування і напої без попереднього узгодження з адміністрацією ресторану заборонено.

5. ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ
5.1. Після виходу з номера всі електроприлади повинні бути вимкнені, забороняється залишати включеними електроприлади (крім холодильника) і освітлення після виходу з номера.
5.2. У номерах забороняється використовувати подовжувачі, потужні електроприлади, в тому числі нагрівальні, крім випадків, коли ці прилади входять в стандартне обладнання номера або видані для користування персоналом готелю.
5.3. Неприпустимо залишати без необхідності відкритими крани холодної, а головне, гарячої води.
5.4. Споживання електроенергії для Комплексу лімітовано. Нерозумне її використання може призвести до відключення електроенергії по всьому комплексу.
6. ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ
6.1. Територія Комплексу, входи в неї, внутрішні сходи і коридори, контролюються відеокамерами. Вся інформація реєструється, записується на цифрові носії і зберігається.
6.2. Відеоспостереження здійснюється з метою безпеки гостей, їхнього майна, майна Готелю.
6.3. Підписанням реєстраційної карти гостя, який проживає бере до уваги і не заперечує проти факту використання в приміщеннях готелю (за винятком номерів і туалетних кабін і т.д.) систем відеоспостереження.

 

7. ЗАЇЗД  ТА ПАРКОВКА АВТОТРАНСПОРТУ
7.1. Категорично забороняється залишати транспортні засоби на заїздах і виїздах, внутрішніх проїздах, біля спального (стоянка не більше 15 хв), ресторанного та інших корпусів готелю.
7.2. За порушення правил стоянки та парковки передбачений штраф в розмірі 500 грн. при повторному випадку такого порушення адміністрація Готелю має право виселити гостя.

8. ПОСЛУГИ, ЩО НАДАЮТЬСЯ ГОТЕЛЕМ
8.1. Готель надає основні послуги, що входять у вартість проживання, і додаткові, які надаються за окрему плату. Без згоди гостя Готель не може надавати додаткові послуги, не обумовлені договором.
8.2. До основних послуг відносяться: надання номера для проживання, харчування згідно з тарифом, лікування згідно з тарифом прибирання номерів, виклик швидкої допомоги, користування медичною аптечкою.
8.3. Проживання дітей до 5 років включно в супроводі дорослих безкоштовно, без надання індивідуального спального місця та харчування.
8.4. Поточне прибирання номера (прибирання пилу, виніс сміття, миття склянок і чашок, прибирання санвузлів, прибирання постелі) проводяться щодня.
8.5. Щоразу після виїзду гостей проводиться повне прибирання, а саме: заміна білизни, рушників, дезінфекція санвузлів, миття холодильника, прибирання пилососом килимів, протирання всіх поверхонь.
8.6. Заміна постільної білизни здійснюється не рідше одного разу на три-чотири дні і залежить від термінів виїзду номера. За бажанням проживають може бути здійснена позачергова зміна рушників або постільної білизни за додаткову плату.
8.7. Не рідше одного разу на квартал проводиться генеральне прибирання (миття вікон, чищення килимів, м'яких меблів).
8.8. Прохання гостей, що стосуються надання послуг, не передбачених діючими тарифами і прейскурантами, а також вимоги, що виходять за рамки повноважень персоналу, норм моралі чи здорового глузду, виконані не будуть.
 

9. ПРИПИНЕННЯ ПРОЖИВАННЯ ГОСТЕЙ В КОМПЛЕКСІ. ВІДМОВА В ПОСЕЛЕННІ.
9.1. Гості припиняють проживання в комплексі із завершенням терміну договору.
9.2.У випадку, якщо гість виїжджає з комплексу раніше терміну, грошові кошти за невикористані дні проживання за тарифом бронювання гостя («Оздоровчий» або «Лікувальний», пакетні та сезонні пропозиції) не повертаються.
9.3. Якщо гість неодноразово порушує внутрішні правила проживання, що призводить або може призвести до матеріальних збитків, створює незручності для проживання інших гостей, Комплекс має право відмовити в поселенні або розірвати договір (здійснити виселення) і занести гостя в особливий список неблагонадійних клієнтів. Надалі надання послуг в комплексі для гостя буде неможливим.
9.4. Причиною розірвання договору (виселення з комплексу) може стати неповажне звернення гостя з персоналом комплексу, будь-який прояв агресії і фізичних загроз є неприпустимим.
9.5. Персонал комплексу має право написати на ім'я керівництва доповідну на неправомірні дії гостя, керівництво після розгляду залишає за собою право внести гостя в особливий список неблагонадійних клієнтів.
9.6. Адміністратор має право відмовити в поселенні у випадках:

- у гостя відсутні документи, документи недійсні або прострочені, є підозри на те, що документи підроблені;
- відсутня оплата за номер у встановленому порядку і в необхідній сумі;
- у гостя неохайний, брудний зовнішній вигляд, він знаходиться в нетверезому стані, неадекватно, агресивно поводиться;
- Гість відмовляється дотримуватись внутрішніх правил проживання в комплексі (режим паління, паркування і т.д.);
- в інших випадках, передбачених законодавством України. «Адміністрація має право відмовити гостю в поселенні без пояснення причин».

10. КОМПЕНСАЦІЯ ЗБИТКІВ
10.1.Компенсація збитків, заподіяних гостем, проводиться за рахунок гостя з розрахунку подвійної ринкової вартості майна, що стало непридатним, втратило вартість або зниклого з вини гостя або відпочиваючих, що проживали в номері разом з ним.

11. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
11.1. За кожною вимогою гостя, який оплатив номер в готелі, надається Книга скарг і пропозицій.
11.2.Всі вимоги і скарги обов'язково розглядаються і виносяться на обговорення не пізніше 30 днів з моменту їх надходження.
11.3. У спірній ситуації щодо якості обслуговування та надання послуг, обидві сторони конфлікту повинні в будь-якому випадку прагнути до мирного вирішення суперечки на місці.
11.4.Якщо ж відсутня можливість вирішення всіх питань на місці, гість має право викласти претензії, які вважатиме справедливими, в письмовій формі.

Головним джерелом інформації про послуги та їх вартість є єдиний офіційний сайт комплексу «Сонячний» – www.sunnyresort.com.ua.


Комплекс оздоровчого лікування та сімейного відпочинку "Сонячний"



Відгуки про нас
Валентина
Ми відпочивали невеликою компанією з 01.02.2022 по 12.02.2022. Дуже приємно здивовані. Одноголосно дали оцінку комплексу 5 зірок. Кімнати для проживаняя - свіжі та просторі, прибирання щодня, персонал доброзичливий та уважний. А їдальня - це, взагалі, особлива тема. У мене багато обмежень у харчуванні, але я мала можливість окремо замовляти дієтичні страви. Персонал їдальні дуже кваліфікований та уважний. Сонячний поставив \"високу планку\", хочеться побажати всім українським оздоровчим комплексам не тільки прагнути, а й досягти її.
Инна
Отдыхали здесь с 22.12 по 10.01 с 3 детками. Комплекс тянет на 5 звезд,цены доступны, питание 5*, организация новогодних праздников шыкарная. Девочки на рецепшене очень приветливые. Претензий никаких. Все просто на отлично.
Павел
Отдыхали в середине октября. С погодой повезло. Очень правильно, что в такое время Сонячный нанимает профессионалов, которые занимаются досугом. Большое спасибо Виктории. Её присутствие полностью меняет время отдыха. Утром зарядка, после обеда занятия по арт-терапии или скандинавская ходьба в горах, вечером йога или кино. Приятно, когда человек - профессионал! Подобная анимация наполняет отдых разнообразием. Я не слыхал, что бы другие пансионаты таким образом заботились о досуге. На зарядку утром ходило человек 8-10. Все были довольны и получали заряд бодрости до завтрака. Хотя самостоятельно не многие бы вышли на зарядку. Йога вечером - приятное и полезное времяпрепровождение, значительно лучше, чем обычный досуг у телевизора. Осенью темнеет рано, часов в 7 вечера и большинство людей, сделав круг возле озера, идут в номер. А Солнечный ломает такой стереотип. За это большое спасибо Виктории и администрации, которая нанимает таких профи!
9WKN28Z www.yandex.ru
9WKN28Z www.yandex.ru
Анна А.
"Сонячний" - прекрасное место для осеннего и зимнего отдыха. Но заметно, что пандемия коронавируса сказывается на качестве услуг и питании. Они стали хуже и обратить внимание на это очень важно.В меню очень мало овощей и много углеводов. А люди, которые не употребляют сахар, вынуждены отказываться от 30-40% еды.В меню ужина кефир часто заменяют на йогурт, хотя ранее в санатории готовили свою ряжанку, что было приятным и полезным бонусом.Сокращение медицинского персонала тоже отражается на качестве услуг.Но остаются и позитивные моменты. Огромный плюс именно этого санатория - квалифицированный специалист по организации досуга! Арт-терапевт Виктория Соломаха дала возможность ощутить ценность моментов, проведенных в "Сонячном". Она сумела организовать качественный, здоровый и разносторонний досуг для людей всех возрастов. На ее мастер-классах и мероприятиях было интересно и пенсионерам, и детям. Во время творческих мастерских Виктория пыталась разбудить в каждом участнике внутреннего ребенка, который спрятан за бытовыми и рабочими проблемами жизни. Те, с кем это получилось, уезжали счастливыми обновленными людьми. Походы в горы, ежедневные гимнастики с Викторией укрепляли здоровье не хуже массажей и лечебной воды. Вклад Виктории делает "Сонячный" уникальным местом, где можно найти не только здоровье, но и кусочек счастья).
Популярні пропозиції